dagarna springer iväg...

Hjälp! Nu var det ett tag sen jag skrev här.
Käre barn.... men aja. Nu skriver jag lite rader iaf.
Mycket händelser har hänt, men jag har också levt i nuet som gör att jag har knappt tagit något kort. :(    Dålig stil.. jag vet. hmm. Skärpning Tessa. =) 

Har inte riktigt haft ork eller lust att skriva heller. Det är ju inte kul om man skriver när man känner sig negativ och allmänt dålig.  Men nog om det.

Iaf, jag har fått agera modell till en tjej som går foto kurs, och håller på att lära sig sin kamera.  Det var kul, en liten eftermiddag sådär. 3kort..  
  

Jag har jobbat som en tok i tankar och gärningar.

Jag har varit på shopping tripp till Kalmar med 3 killar. Och jag kan stolt säga att jag var den som inte shoppade mycket alls. :P
2av killarna shoppade mer än mig. En mer än alla andra. hahah.... =)
Men en kul dag var det. Skönt att bara åka iväg o dra och driva lite, med roligt sällskap.

Pyssel, pyssel har också var på schemat...

Migränanfall. vilket suger rejält.

Love /Tessa - Du finns i mina tankar.

Kommentarer
Postat av: J

Fina kort, fin syster! (:

2011-04-01 @ 19:37:46
URL: http://wirsens.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vilka snygga bilder!! Very nice.

2011-04-04 @ 08:27:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0