släkt...

 En liten släktträff var jag på denna kväll. Trevligt. Folk jag inte brukar träffa, och några långväga människor också. 

Annars har egentligen helgen bestått av släktträffar hela tiden. Mysigt och kul!

de funkar inte att lägga upp bilder, fick bara upp ett kort. Får se om det funkar en annan dag...

Jag har känt i helgen att jag tycker det är skönt att man har släkt, dit man kan komma o bara vara. Sommarstugan är mysig när det är folk där.  =)

Annars har jag typ tvingat mig själv att orka med att träffa alla människor. Jag ville ju så gärna träffa dem. Men varken huvudet eller kroppen hade ork med det egenligen. Men jag har klarat det. Känner mig lite stolt över det.

Vi har firat modern och fadern som fyller dagarna efter varandra.
Det innebär, tårta, och festmåltider.

På återseende.

Love /Tessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0