Jag har ett leende på läpparna.

Goa dagar har jag haft, sen sist jag gjorde mitt inlägg.
Dagar som har inneburit jobb, bönegruppen hemma hos mig, föräldrar på besök var o varannan dag, kusin på besök för lite hjälp med taklampa o lite sånt där elektriskt, plugga, sköna promenader ute, frukost hemma hos mig med några fina tjejer. ja, det finns mycket att säga.

Har även besök min kära vän som fått en liten Levi. Så jag och en annan kär vän och hennes lilla söta Nova, var där på besök och fick mysa o snooza lite på en liten nyfödd bebis.. så mysigt.
    

 Några bilder från frukosten..
Jag sa också ByeBye till Bea, som lämnar svealand för Nya Zeeland för ett tag..


Men nu är jag klar! Du är jag färdig! Jag är glad och lättad! Amen!

Love /Tessa - de fanns en stund idag, då det kom glädjetårar! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett mycket fint avsked ni gav. Tack!

2011-01-23 @ 08:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0