2011

Och så har nyårsafton passerat förbi, och vi är nu inne i år 2011.

Jag har varit innan nyårsafton så opepp på att fira. Jag visste inte vad jag skulle göra, var jag skulle vara osv.
I slutet blev det bestämt att fest i Kristdala hos Emmelie och Fredrik fick vara the place to be. =)
Kul hade vi, åt god mat gjorde vi och alla var glada och fina. =)

I torsdags när jag gick på stan, fick jag syn på ett billigt lila tyg. Jag köpte detta.
Och vips på kvällen, fick jag för mig att sy en klänning. Visste inte hur den skulle bli eller något så. Men ja, höll på bra länge in på natten.
Och så när jag vaknade på nyårsaftonsdagen så hade jag en långklänning att ha på mig för kvällen aktivitet. =)
Jag blev nöjd med klänningen, och kände mig fin. hehe.. :)

Raketer smälldes av och fint var det.

Väl hemma och dags för att sova, kunde jag inte hjälpa det.
 Jag lång och funderade på det gångna året... och tackade även att man fått varit med om så mycket fina,
 bra och roliga saker.

Men tänkte också på det nya året som komma skall...
och kände att jag började drömma mig bort i mina drömmar. 
Lovade mig själv att jag ska hålla hårt i mina drömmar och försöka uppfylla några av dem. :)

Det är med en stor entusiam jag börjar mitt år. =)  Tack Jesus för att du är med mig.

Snart är det dags för flyttpackning!!! =) 
 

Love /Tessa - with a smile I say Happy New Year!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill se bild på dig när du har klänningen på dig!! Spännande ju!

2011-01-01 @ 19:48:38
Postat av: J

Jag är sjuk, tyck synd om mig då! (:

jag vill med se klänningen.. blir fundersam, vem är det som alltid " kan du sy åt med mig, snälllllla" hah neeje klart jag tror på dig!.. visa oss nu.

2011-01-04 @ 18:28:04
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0