December 7

NU idag är det 7e dec.  Dagarna går snabbt..... snart är det jul. :)

Jag längtar till julen, som ska firas med farbröder och fastrar och kusiner.
Vi är många som kommer inta Wirzéns husen och Kristdalas gator under julen. Mysigt och trångt. Men är det inte lite så det ska vara under jul?

Snart Nobeldagen...... vilket jag aldrig har koll på. hahah.... vad är det för mening med att ha koll på det? :p
Men det ska tydligen firas i skolan och på andra ställen i sverige, inte minst i sthlm, och all dess festlighet.
Det jag kommer dock ihåg är att jag för 4år sedan förlovade mig. Just den dagen.  Haha... höll inte särskillt länge, vilket är positivt i detta fallet.

Men det är galet vad tiden går.....

Svammel svammel.... det är nog egentligen vad detta inlägg borde heta som rubrik.

Sitter i lägenheten där flickan är sjuk, och mannen och jag pratar. Så jag får väl återgå till att vara social med honom. haha...

Borde sova... skulle ha gjort det för länge sedan. Men ah....vad gör det nästa liv?  =)

Over and out!

Love /Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0