Bio - Thor

Igår kväll vad jag på bio. Filmen: Thor.

Den var över förväntan måste jag säga. Hade inte så stora förhoppningar om den filmen.
Men den hade action, romantik, och historik i sig. Lite av allt vill säga.
Den är absolut värd att se.  =)

När jag satt där i biosalongen bland andra människor som smaskade på chips, godis och drack läsk, och innan filmen började. Passa jag på att tänka mig tillbaka på svenska lektioner, då man läste om guden Thor och hans bror Loke.

Jag kommer ihåg att jag var rätt faschinerad av dessa berättelser på lektionerna. (inte för att jag kommer ihåg sååå mycket)
Men lite roligt var det allt.

Tack för ordet.

Love /Tessa - I do care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0