Studentenfirande i Uppsala

Dagarna gick efter min födelsedag, morsdag firades.. Sen var det dags att dra sig till Uppsala.
För att fira älskade Simone´s student!!
Hon var så fin! :)  Lovely!

 För hon har tagit studenten!!        
Simone och hennes Jonathan. :)    
 Sarah, Jossan och jag gick runt med våra plastglas
 och fyllde dem med snacks.. :) 

 En mor med tre av sina barn.   
  Fick träffa Hannah, de var jättelänge sen. Kul! :) 
Kusin Judit! :)


På lördagen roade jag mig med att åka in till stan för att träffa två vänner.
  vi åt mat och fikade.

På kvällen var vi hos släkten. Dom hade massa söta kattungar. :) 10st sammanlagt närmare bestämt.



LOVE /T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0