så är det...


Yes.. It´s true.
Jag var med syster, kusin, syssling och Jocke o kollade på denna filmen.

Hade bara sett affischen om den innan.. så inga förväntningar här inte.
En romantisk komedi visste man att det var.
 O då kommer ju fördomar med i detta....

Filmen var inte så "typisk" romantisk som jag trodde att det skulle vara.
 Överlag är den ju ändå en såndär romantisk komedi. Men som också hade några sköna inslag där scenerna blev roliga.. och ganska otippade.
Man fick sig några sköna skratt.
Den var lyckad, lite spänning och fint gojs i den också. :)
(eftersom de var en sån film man kollade på.. )  
Jag ger den iaf 3 av 5.


Annars är jag nu hemma hos mina föräldrar tillsammans med syster.
 Skönt och gött,iaf nu när jag känner mig lite hängig.
Min mobilfunkar inte så bra här, så vill man mig något så är det att skriva på internet, eller ringa på hemtelefonen eller någon annans mobil i huset.

Nu är projektet renovering igång iaf. Kul!

/Tessa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0