en go vecka!

En go vecka. ( än så länge.. det är ju två dagar kvar på veckan :P )
Det är mycket att tänka på när det gäller jobbet. Men ack så kul det är!

Lillasyster har också varit hemma en sväng nu... vi gick på stan och kollade runt lite. Hon hittade sig en micro. Som hon sedan skulle ta mig dig hem i en väska.
Kul var det att se när hon försökte packa ner den i "normal"-stora  väskor. hahaha...
Det blev tillslut mig STORA resväska. tungt och gött blev det med! haha.. stackars henne. Men det gick bra iaf...

Idag har jag med jobbet varit iväg på en liten båttur. Vi åkte från Mörtfors till Solstaström, och sedan tillbaka. SÅ mysigt! :) Och sedan lunch på värdhuset, väldigt god Lax och sås. :)
Bilder på denna resa kan ju komma upp lite senare.

Nu för en liten stund sedan var jag på parkfestivalen och lyssnade på bandet indevotion. Spelningen gick bra.
Sedan efter var det ett punkband. Dom var ganska sköna...  Lyssnar aldrig på punk annars.. men de gjorde sin spelning bra.

Om någon vill höra Indevotion kan ni gå in på www.myspace.com/indevotiononline

NU ska jag sluta babbla... Nu ska jag sova.
Ska på en församlingsresa till Öland imorgon. Ska träffa den äldre och gamla generationen i församlingen... så de får se vem jag är, och berätta för dem vad jag ska jobba med i församlingen. :)

PÅ återseende!

LOVE /T.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ha det så mysigt på resan till Öland!! KRAM

2010-08-27 @ 22:45:22
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: J

Du får mig att låta klen.

Alla borde ta en noga titt och inse att jag är stark. Lika stark som pippi faktiskt om inte starkare..



Deni!



2010-08-30 @ 14:26:15
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0