en helg med mamma o pappa.

I fredags åkte jag med MASSA grejer till K-valley.
Jag skulle vara ledare på kvällen på fredax (fritidsgården).
Men det var inte så många ungdomar där, så det slutade med att jag och Anna övade lite sånger inför söndagsmötet.  Kul o bra! :)

Lördagen var som så att jag och mamma hjälptes åt att bakade pajer till UBK, och pappa blev sugen på taco paj, så det blev så att mamma och jag gjorde en paj till oss också. Gott.
Vi städade också massa på övervåningen, provade kläder som bara är där... och bestämde vad man skulle skicka iväg shalom secondhand eller inte.

Spelades piano många stunder. Flera timmar sammanlagt. Älskar verkligen att kunna komma hem till huset och bara sitta där vid pianot o spela.
Mamma gillar det också när det spelas...hehe... tur det. :) Pappa ock, han kom upp och sjöng lite med mig också.

Kvällen blev slappkväll med brasa och polly! :)
Också kolla på tv:n något program med Oldsberg (Okej, jag vet varning..... haha.. )
Men i stunden när vi kollar på det, så blev det också så att alla tre sitter med pappas mobil och spelar hans spel i olika omgångar. hmmm... Mamma och Pappa är värst. :P

Sen får man lite panik, när pappa ska reta mig... eller han försöker eller påstår att han ska krama mig, o hålla mig i handen (typiskt pappa att han vill göra det.... ) MEN ta honom inte på orden... för varje gången han försöker med det så ska han bara kittla mig!!! Jag får panik! jag är ju så kittlig!! hahaha.... blir så nervös på honom. :)

Söndagen blev möte på förmiddagen och middag hemma.
Innan man for hem till stan och kollade på UBK´s fotbollsmatch. Och sedan var hemma lite för att sedan gå på bio med Jajja. Och efter bion besöka Adam och äta en del av hans paj. Och för att sedan få ett härligt samtal med Jajja!

Skönt att kunna få komma iväg från staden O och slippa all gossip.
Så kan det vara... för så är det.

/Tessa - hoppas på v.42 eller 43 nu. :) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0