Liten uppdatering o en tanke.

Igår var en go dag, som man hade tillsammans med mamma och Joss på förmiddagen.
 
Idag (än så länge) har dagen varit go, tillsammans med kusin Anna och Joss.  
Har gått runt o kollat i affärer,second hand o vanliga. Hittade två tröjor, som en kompis skulle passa väldigt bra i. Typiskt mig när jag går o kollar på saker, kan komma på när som helst att detta skulle ju passa på den personen, eller detta skulle den personen behöva, o de här är ju bra o så köper jag det, för att jag vet att en kompis inte har det, o tycker att den borde ha det.  ja, you get it?

Vad som händer ikväll är en så länge en fråga.

Har kommit på mig själv, att när jag sitter i stora folksamlingar. Så är jag mest passiv. Säger inte så mycket, utan mer ibland. Sitter mest o lyssnar på alla andra som pratar. Och ibland kanske inte ens lyssnar på vad som sägs,utan tänker på något annat, typ att jag måste komma ihåg att göra de o de och sen de med.
Känns lite skevt om jag får säga min mening. Nämen, taskigt mot dem jag umgås med.
Men ibland så orkar man ju inte vara med i samtal utan att bara lyssna. Men visst kan man få det?????
Men jag ska försöka tänka på det nästa gång. Jag ska vara aktiv och kreativ! :)


Som när ett barn kommer hem om kvällen,  och möts av en vänlig famn. Så är det för mig att komma till Gud. :)
Och visst familj och vänner, när man får en kram! :P


                                              /Tessa - En kram ger jag till dig! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0