.

Jag åkte till Kristdala i helgen o kom tillbaka.
Med både ett lite lättat hjärta och en lite tungt hjärta. Tungt för att man ser saker som förändras som är tråkigt att se. Lättat hjärta för att man hunnit med det man tänkt att man ska göra. Och fått ett litet annat perspektiv på det.

Fredagen,
med att äta raggmunk hos mamma o pappa, vara ledare på fritidsgården med att sätta de "små barnen" i en ring o leka tidningsleken. Prata med Peter. O träffa alla ungdomar o andra ledare. Att träffa Sara o Hanna lite snabbt, väldig lycka bara de! :)
Åka på äventyr på natten och skrämmas lite och att sedan gå in på shell och se ut som en luffare o "hej kom o hjälp mig att klä mig bra". Var lite kul faktiskt.
En sak är klar, att gå själv i en skog mitt i natten, det gör jag aldrig mer igen.... speciellt när vildsvinen härjar brevid en.

Lördagen, med att gå på höstmarknad,snabb pratstund med Hanna o Sara,Lövhyddan-stund,Mormor-stund. Kolla in Ica som ska läggas ner, somna i en soffa,Betel där det var pizza och tårtkalas med följs med lek som heter "Fruktsallad" men vi döpte om det till "Bilkrock", jag skrattade så jag hade sååå sjukt ont i magen. Jag fick inte luft. Och fick fram meningar som "Min mage" och "Han sprang in i min rumpa" (vilket han gjorde).

Söndagen,var tanken att gå på Gudstjänst. Men jag somnade i soffan framför tv:n när jag käkade frukost..så det blev inte så för min del. Väntade troget på att pappa skulle komma hem, så man fick prata med någon. Sedan hem till staden och fira en kompis! Kul kväll där me!


Tänkte jag skulle visa en liten konversation mellan mig o pappa på facebook ikväll, ganska sent. haha... Ibland så kan jag vara lite gullig. :) 

Tessa säger: " Gå o lägg dig! Du ska ju upp tidigt".
Erling säger: " Javisst, Tack o gonatt min älskling."
Tessa säger: "Godnatt o Puss på dig. Hälsa mamma!"
Erling säger: "Mamma hälsar o puss o kram".
Gulligt ju! haha....  ;)  nawww...

/Tessa - en aning trött när jag skriver detta.



Kommentarer
Postat av: sara

det var gött o se dig! tråkigt att allt blev så snabbt... men men kram:)

2009-10-27 @ 19:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0