Twilight

Jaha... dags för Tessas stora bekännelse (till mångas förvåning)!!  
Jag har inte tagit mig tiden att göra detta innan.... Men ikväll var det dags kände jag.
Så en söndagskväll, blev premiär för min del, tillsammans med min gode vän Jajja som käkade pannkakor under tiden. ;)

Men ikväll tog jag steget och kollade på Twilight!!!  Dels lite för att jag vill verkligen se "New Moon" på bio. :)

Alltså filmen.... har jag ett ord för : Underbar!!
Jag gillade den mycket!! 
Gillade hela filmens upplägg. Små repliker som fick sin ironi o charm i den.
Jag skrattade och ja, faktiskt..en tår kom!  Mina läppar hade ett leende!
Sen att både Robert Pattinson (Edward) var snygg i filmen och  Kristen Stewart (Bella) var vacker, gjorde ju saken bara bättre! :)  (okej, jag vet det kan verka ytligt av mig.. men i detta fallet får de bli så).

Att göra plats för ännu en dvd-film i hyllan är ju ett måste.
Nu vill jag så fort som möjligt se vidare.. :)


Annars har jag hunnit med både de ena o de andra denna helgen.
Oscarsgala, Barnvakt x2,Baka pepparkakor, Spela innebandy, Hänga med gamla vänner.

Nu väntas en städvecka, inför första advent.

Kommentarer
Postat av: J

Äntligen!!

är du (säger det ännu en gång) socialt accepterad :P heh

2009-11-23 @ 21:59:22
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0