Livet har sina goda stunder.

När man är trött och seg i huvudet. Då är det skönt att åka ifrån stället man bor.
 Okej, jag brukar inte åka så långt ifrån, men det räcker faktiskt.
Jag åker ju då till K-valley.
Skönt att vara där lite sådär lagom ibland,
 när man vill koppla av och göra lite annat än vad man brukar göra i vardagen.
När man kommer dit, så känner man en viss lugnhet och doft av skogen, lantlivet.
Det är skönt. :)
(tro de eller ej,iaf ni som känner mig...)
Sen kan man ju åka iväg lite ytterligare och hamna i Äspenäs. Det är skönt det med! hehe.

Sen i torsdag har jag nu varit i Kristdala. Klockartorpet var stället man fikade och spenderade en del av torsdagskväll på.

Fredagen, var det att baka Kärleksmums (hur goda som helst blev kakorna...kommer att ta med mig några hem), hänga upp gardiner, baka en liten "tuppekaka" åkte ut till Äspenäs med den,
för att fira Daniel som hade skjutit en älgkalv.
Hem och göra mat och sedan vara hemma och slappa hos mamma o pappa.
Mysa lite i soffan och kolla på roliga program.

Lördagen, så var jag i Betel typ hela dagen, hjälpte till att laga mat, göra fika, diska, plocka undan,plocka fram, ja you namne it... och självklart allmänt hänga med barnen.
 Det var återträff från Västragårdslägret. Så en liten Hajk hann jag med. :)
Kul. Men tröttsamt för huvudet.
Kvällen bestog av Körslaget, lite Sunes Jul och The day after Tomorrow.

Söndag,än så länge idag har det varit FamiljeGudstjänst. Snart lite god mat med lammkött.
Sen blir det en Gudstjänst till ikväll.

Har ändå hunnit med en del..... men har ändå kopplat av och slappat, för det är det jag behövde.
Mår som en prinsessa mer nu, än förut. haha.. :)

/Tessa -
att säga till människor i sin närhet att man uppskattar och tycker om dem mycket, är viktigt att göra.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejje Tessa!! Hur mår du???? Kramar

2009-11-18 @ 18:31:00
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0