en helg

Helgen har varit bra på många sätt. Fårbo på två samlingar, Kyrkan med spelkväll, Gudstjänst,  Äta god mat med mamma och pappa. Vildsvinskött!!! Hur gott som helst!
Kanske ska ta och bjuda min vänner på lite vildsvinskött? Någon som vill komma och äta, isf? :)

Åkte en sväng till Äspenäs. Plockade mossa och hängde lite i skogen. :)

Lite bilder från helgen, lite suddigt och kanske lite känslig bild också....

   
  

Sen var jag och hälsade på dessa små. Någon som vill köpa??


Har för övrig väldigt ont i mina händer nu... Vilket suger rejält. Sjukt ont gör det.. det gör också att jag blir ganska trött. Men ja, så kan det vara.

Nu är det sovdags!

/Tessa - som solen vakar över dagen, så vakar Gud över dig och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0