Why? En gaffel kort.. =)




Ibland blir jag bara ledsen. Inte på någon annan, utan på mig själv!
Har haft en riktigt go dag med vänner. Men ÄNDÅ är jag så opepp, blir så galet trött på mig själv i de fallet.
Men kanske beror på att jag har annat att tänka på lite.
 Men framföralt är det ju den förbaskade huvudvärken.
Jag blir nästan galen, den kommer så ofta....och då blir jag så osocial. Det är inte kul det heller.
Dels för att det gör ont i huvudet,och ögonen. Och håller i sig bra länge. hmm.

Jag har kommit på att jag har blivit reserverad. Inte lika social som innan,
något jag bara kommit på mig själv att har  blivit.
Släpper inte in människor lika lätt längre. Håller dem på avstånd. 
Och de människor jag har öppnat mig för förr,  delar jag inte saker lika snabbt eller alls med nu.
Något jag gjort utan att tänka på det. Inget illa menat mot någon.
Dystert inlägg..kanske. hmm...

Något som var tvunget denna kvällen...även en jobbigt huvudvärk, det var att kolla på:
Henrik Dorsin - en gaffel kort.
 
Den får mig att le och leka med ord, och skratta till lite då o då. Och så tänker jag på en annan person som är rolig också. kan behövas, det med. =)

/Tessita -
Säger gonatt med ett leende på läpparna, när hon hör Henrik D´s röst i bakgrunden. =)



Kommentarer
Postat av: Adam

En GAAFFEL kort, en GAAFFEL kort....

2009-05-14 @ 13:32:51
URL: http://filosofadam.blogg.se/
Postat av: J

Ja, det kan lätt bli så. känner igen mig! jag är själv i samma sits.. jag är reserverad.. men på gott och ont. Det har fördelar.. iaf för mig, de skyddar mig, jag är inte alls lika naiv längre och tror att alla vill mig väl. nej nej, jag lever nu mera i verkligheten. vi får lägga all vår förtröstan till gud och be om att vi aldrig blir bittra eller för stolta för att visa oss sårbara! det är bara så det är. själv jobbar jag på det. tanken på att släppa någon in skrämmer mig, jag gjorde det en gång och du vet till vem. det gick åt skogen och den känslan vill ja aldrig mer uppleva. men det jobbiga är att detta är bara början av livets vandring och vi / ja kommer känna såhär tusen gånger om! så bara ta sig i kragen och be a woman och göra det bästa av allt!

2009-05-14 @ 21:46:24
URL: http://wirsens.blogg.se/
Postat av: Jona

Henrik Dorsin, underbar!

2009-05-14 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0