Härligt när det blir bra, allting.

Efter någon tur till Västragård, och Kristdala. Är man tillbaka till staden O igen. Trevligt.
Dagen började med Gudstjänst i mission, jag var med och sjöng lovsång med G och M. 
Och sen middag på Aidis med mamma och pappa. 
Väl hemma så mosade jag ihop mig lite, och bara mosa, lyssna på skön musik.
Sen fick jag ett ryck och började städa. Och då dyker plötsligt E och I, upp och gästade mig lite. Kul. 
Snart blir det bio! Slår aldrig fel. =)

Helgen har varit förövrigt rolig. Att vara i Fårbo är ju härligt, andra församlingen i ens liv. Härligt att se folket igen.
O så alla barn då som var där på lägret! Helt otroligt goa! 
Har varit väldigt roligt att vara hemma också. Hälsa på mamma och pappa, vi har haft mycket kul. Skämt och skoj. =)

"Jag kan se din Gloria"
När jag kom till kyrkan idag, så såg jag en person. Jag blev faktiskt väldigt glad över att de denne människa. Någon jag tänkt på lite till och från. Och pratat med då och då. 
Men denna morgonen var det något annat. Något gjorde mig extra glad. Man möttes med ett varmt leende och ett "Hej". 
De värmde mig inombord. O så tackade jag Gud för denna människa. =) 

I bland är det så skönt att se vissa människor man känner. Underbart att kunna känna tacksamhet och glädje för andra.

/Tessita - Ta mig för den jag är.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0