ett år äldre..

Ja då var man ett år äldre och klokare igen. Klokare vet jag dock inte??!! =)
Konstigt men kul. Tiden går fort vilket fall som.

Tänkte jag skulle dela med mig av min dag den 26maj. Telefonen pep tidigt på morgonen. Fick en sång av kusinbarn.
Jag blev bjuden på lunch, fick blommor också.
Sedan hem och greja lite. För att sedan gå in till stan oh möta pappa min. Trevligt. Blev bjuden på glass av vänner på café shalom. Och även en sång där.
Efter en stund där,var det dags att dra sig hemåt. Handla in lite av det sista, och sen vänta in mamma och farmor.
Sedan på kvällen så kom folk...och det blev allsång och allt möjligt.  Telefonen ringde och pep.
Riktig härlig dag, både i varmt inne och varmt och hjärtat! =)
Den 27:e kom även några kusiner och moster på lite fika. Eftersom de var på speedway kvällen innan, så fick de en stund dagen efter. =)

     
 

/Tessita - Tackar för en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Och där, i mitten, sitter visst en nöjd andrea med sin frisör. :D

Kramar till dig, Tess! <3

2009-05-28 @ 22:14:16
URL: http://litendelavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0