äntligen..

Äntligen, var det sista studentskivan igår kväll.
Tro det eller ej, men det tar på krafterna att fira massa studenter. =) haha... OKEJ, jag vet, jag låter som en gammal kärring, men i detta fallet får det bli så. haha. 
Men många studentskivor har det varit sen den 29maj. Men också me en glädje för personerna som tog studenten.
Hoppas varje person väljer och kommer rätt i livet, och då tillsammans med Gud.

Annnars känner jag en viss förvirrig över hösten. Vet inte vart lr när lr vad jag ska göra.  Det är ångest! Help me people.

Musiken om hörts i mina öron den senaste tiden har varit Michael Bublé. Skön musik... lagom till när man vill koppla av och inte göra så mycket.Allså bra mosa. =)

Nu fixa lite i hemmet, prova motorcykelhjälm mm..  sen ska jag iväg på sångövning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0