Glädjen finns och går vidare..

Med dunket och även sången från konserten med Timbuktu i bakgrunden bloggar jag lite.
Ganska galet att jag kan höra det så bra. För det är ändå en bit till hamnen. Men skitsamma.

Det har funnit några dystra och tråkiga besked i några dagar... men
Min vecka har varit stundtals härlig, rolig och givande.
Har jobbat. Vilket är kul. Gillar att jobba natt alltså... speciellt på sommaren. Och då innebär att jag sovit ganska så mycket.
Haft skön stund med mina förälrar som innebar att bada i sjön och simma långt ut..
Haft sköna samtal och filmstund med min mamma.
Lagat god mat.
Ätit god efterätt
Fått se grannens lilla 3veckor gammal flicka.
Hittat gamla kläder i en gaderob.
Lyssnat på go musik
Umgåtts med sköna vänner.
Fick samtal på telefonen som betydde för mig.
Har fått träffa den omtalade "bonden" haha. ;)
Fått vara med på grillkväll.
Träffat lite nya människor.
Häng hemma hos mig med massa olika människor. Sköna människor.

För varje dag som går och går, kan man inte annat tacka Gud för de dagar man får här på jorden. Och för ens familj och vänner man har!

Samtal med Hanna och Sara alltså.... ni är så goa! (Som farfar sa: Hanna den granna och Sara den rara. :)
Det är alltid lika kul och prata med er. Tack för att ni finns!

Igår kollade jag på HEAT. Riktigt bra live var de! Den rösten sångaren har... wow! I like it! Dansade lite. Träffade massa folk. Och åkte en sväng på en motorcykel med Cim.
Idag har jag haft skitont i ryggen.... sjukt jobbig. Men det gick... la mig på en soffa lite och vilade och sträckte ut.

Fikade idag med Adam. En god vän till mig som gör mig glad. Alltid lika trevligt att träffa honom och prata lite. Och lyssna på bra musik ;)  Det är alltid en betydelse för mig att träffa den människan.
Vilket senare på kvällen blev filmkväll med Malin, o Henke också.. med flera stundtals.
Och på hemvägen trevlig promenad med Malin. Väldigt kul faktiskt.

Nu är jag jättetrött och borde verkligen sova... Upp tidigt imorgon.
Nu för en stund sen slutade konserten. Och nu sitter jag och lyssnar på Sadie Hawkins choice. Länge sen jag lyssnade på det. Nostalgi! Men ack va kul. Bra band var det! Älskar Catrins sångröst.

/Tessita - Är väldigt Tacksam.







Kommentarer
Postat av: Andrea

:P hehe... ;) kärlek to you!

2009-07-05 @ 23:54:39
URL: http://litendelavmig.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tack för att du finns! Livet vore inte det samma utan dig!

2009-07-07 @ 00:11:13
Postat av: Sara

Jag håller med! peace!

2009-07-08 @ 13:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0