Ett stjärnfall.

I tisdagsnatt när jag stog ute på kvällen, för att få lite luft. Så kollade jag upp mot himlen och såg ett stjärnfall, länge och bra kunde man se stjärnan. Fint var de.
Jag önskade mig något.. eftersom jag alltid hört sen jag  var liten att man ska göra det.
Vi får se vad som händer då... :)

Annars har det varit mycket kul i dagarna. Eller ja, förrra helgen var de la mest. Då var det strandfestivalen. Mycket kul och lyckat!  lite kort kanske kommer upp här senare... hinner inte riktigt det nu. Annars kommer de upp på bilddagboken eller facebook.

Ska dra iväg nu snart och jobba igen. 3:e natten i rad.
Men just nu sitter jag bara o myser med kattungarna lite... de ligger på mina fötter. :)

Sen vankas det Värmland och närmare bestämt Arvika! Till Bröllop gå!!

So long! /Tessita -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0