...

okej. Jag vet. Förr förra gången jag skrev var det dystert.
Och det är fortfarande med ett betungade hjärta och tår i ögonen jag skriver.
Men jag har de senaste dagarna inte tänkt på det, utan försökt koppla bort det så mycket det gått.
Men tuffa dagar har/är det absolut varit. I mellan de roliga stunderna.


Och jag har ändå lyckats. Jag har haft kul. 
 Ungdomsmöte där Gud regerar och en sovande Josef brevid mig. De kan också vara en upplevelse. ;) I Hultsfred av alla ställen i smålands skogar.

Sjunga på söndags Gudstjänst i Kristdala. Med Andrea och Jennifer, och en spelade på gitarr Johannes.

7:e spelaren.  Kul med många i klacken till konfagrabbarna.

Fika stunder där något gott kommer från det.

Besöks stund hos den goaste lillkillen. :) som snart fyller 2år.

Kvinnocellgruppen.

Åka pulka och bli mulad. Inte varje dag! Men såå kul att bara vara ute och få njuta lite av snön.

Nu är det lite planering inför helgen...

Gud gör under!


/Tessa - Lite ledsen i ögat. Men Tycker om att just du finns! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0