en liten stund av jul...

Lite snabb sammanfattning o än så länge julens dagar..

Julen börjde redan i onsdags när jag åkte från Ohamn till Kvalley. Var i valley ett tag, samlade ihop lite saker o framför allt mina föräldrar och farmor.
Bilen rullar genom samhället och drar sig uppåt landet.
Första stopp blir Näevekvarn hos min faster IngMarie som väntade med en go famn, ett leende och maten färdig.
Efter en stunds prat och 2kaffe koppar senare bär det vidare uppåt landet.
Uppsala var slutstället.
Först ut till Storvreta och lämna farmor hos min faster Eva-Britt o hennes familj. Där blev det också lite fika med tea.
Sedan bar det iväg in till stan i Uppsala och till min farbrors lägenhet där hans familj och min syster bor.
Det var såå kul att träffa dem! När vi kom dit så blev det ytterligare mat.
Och sen häng!

Torsdag alltså Julafton!
Frukostmys med alla.
Lite shopping på Gränby.
Julmiddag
Kalle Anka
En avkoppling och realaxstund.
Julklappsöppning (i 2timmar)
Julgröten
MidnattsGudstjänst på Livet Ord
Sen häng hemma med smått o gott. En film (Då jag sov dock)

Fredag, Juldagen.

Frukostmys med alla.
Softhäng.
Åka iväg på middag till faster Eva-Britt o hennes familj. Riktigt go eftermiddag och en liten del av kvällen där.
Lite julklapps utdelning.
Hemma mys i lägenheten...

Får se vad resten av julen har att erbjuda.
Bilder kan ju komma upp senare.

God Fortsättning!!

Kram /Tessa

Kommentarer
Postat av: faster erica

<3 <3 <3

TACK FÖR ATT NI KOM,,,

OCH ATT DU/NI ALLA ÄR HÄR HOS OSS NUUUUUU, ;))

<3 <3 <3

DÉ ÄR SÅÅÅ UNDERBART HÄRLIGT,ROLIGT & MYYYYSSSIIGGT

<3 <3 <3 BLESS-LOVE <3 <3 <3

2009-12-26 @ 02:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0