30dec.

30dec. Julen för detta året är över. Mellandagarna är här.
 Vilket innebär för många människor en väldig hysterik för det är rea överallt.

okej, jag kan erkänna att jag var på staden den 28:e.
 För att mamma och pappa skulle det.. hängde på dem.
Men segt det är... jag blir bara yr och sjukt trött i huvudet av allt folk i affärer
och som springer runt överallt.
Panik.

Dessa dagar är också dagar man kan gå och tänka på vad året som gått har gett till mig. 
Vad har hänt som lagts på mitt minne?!
Jag har kommit fram till att det funnits en hel del guldkorn även detta år.  :) 
Njuter och har ett leende på mina läppar när jag i min tanke  tänker tillbaka på de tillfällena. :)


Tackar Gud för dessa guldkorn! Och ber om ännu ett år då jag får känna av hans
 kärlek, styrka och glädje till mig och min familj och vänner!

GOTT NYTT ÅR!!

LOVE /Tessa


Kommentarer
Postat av: hanna

LOVE/ hanna

2009-12-30 @ 20:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0