Utan dig

Detta är så sant som det är skrivet!



Du ser igenom
Du ser förbi
Allting jag skapat och försökt bli
Mitt liv är en öppen bok i Din hand
Ändå måste jag komma ändå måste jag fram
Du väckte min längtan
Du sa mitt namn
Jag blir aldrig desamme och ett är nu sant
Utan Dig blir hösten för alltid kvar
Utan Dig blir frågorna aldrig svar
Utan Dig är livet ett iskallt hav
Utan Dig, utan Dig
Du är liv pulserande inom mig
Varje andetag beror på Dig
Du är vår vinden som omger mig
Mitt liv är ingenting
Utan Dig

Tänk att man inte kan vara utan.
Tänk att han inte kan vara utan eller vill lämna oss människor.
Tack Jesus.

Tessita- älskar denna lovsången.


Kommentarer
Postat av: faster

-ÅÅååå,vad härlig lovsångstext,,,AMEN säger vi dessa härliga rader <3

See y<3u sooon

2009-08-31 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0