Tanke, Tankegångar, Vad??

Ibland kan man bara bli helt tokig på alla tankegångar man har.
Jag har fortfarande tankar om vad jag vill jobba med, vad jag vill plugga till och sånt.
Fruktansvärt frustrerad blir jag när man inte får fram något som man vill. haha..
usch.... men det kommer väl tids nog.

Mina dagar har innehållit mycket olika delar med vänner. Känner att jag ibland behöver umgås med mina vänner som jag vet bara finns där ute.
Blev nämligen våldgästad av dem, väldigt kul. Fick bara ett sms om att jag skulle sätta på kaffe.
Sen när dom var utanför, ja då var här, helt plötsligt.
Fruktansvärt kul, och uppskattande. (Så du som läser..... gör det! )
Det är såna här stunder man bara känner sig välsignad med folk omkring sig.

Har också haft stunder när jag funderat på hur det kommer gå när jag blir "själv" här i stan. Min närmsta vän jag har här, kommer flytta sig till en annan stad i svealand. Och jag kvar här... ojoj, säger jag bara.
Jag är helhjärtat väldigt glad för hennes skull.
Men jag vet, att jag kommer inte heller få det lätt. Vem ska jag gå till när jag bara behöver en sån där Kram, eller bara ses snabbt, för att reflektera ett ord???
Men visst telefonen är ju inte så långt ifrån. :p
Men sen finns det ju andra vänner man kan ses. :) Men de kommer ju inte bli på samma sätt ändå. :/
Men får gör det bästa av det, det finns ju inget annat att göra. hehe.

På återseende, läsaren!

Kommentarer
Postat av: Ester

Jag älskar dig vännen och det kommer göra ont i hjärtat att inte få bo i samma stad som dig.

Men jag kommer fortfarande finnas där, som du sa- bara ett telefonsamtal bort. :)

Älskar dig!! /din vän livet ut och in i evigheten

2008-10-12 @ 13:26:37
URL: http://hoshi.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0