Ledsen i ögat.

I måndags kväll var jag på Hockey med Ester o Wilmer. Det var riktigt kul, och så vann ju IK så det gjorde så surt. =) :P
Men sen på kvällen när jag kom hem, så fick jag reda på att en gammal vän till mig,hade inte längre orkat med att kämpa mot sin cancer, och flyttat hem till Jesus.
Fruktansvärt tråkigt,för oss här på jordelivet, men samtidigt skönt för honom att slippa lida mer.
Men detta fick mig att tänka om en extra gång ännu en gång. =)
va skönt det är när man har sina nära o kära, när man kan bara ringa dem... säga hej, kolla hur det är, och berätta hur mycket man älskar dem. Oerhört obeskrivligt skönt.
Man ska vara tacksam för det man har i livet.... människorna man har omkring sig, saker man har, kläder. Allt.
Var tacksam!!!

"Thank you God for you made me the way I´m. And all my friends and family around me"  

Kommentarer
Postat av: Ester

du har helt rätt. Man ska ta vara på tiden och ta vara på alla stunder man får ha med dem man älskar.



Jag älskar dig min vän. Bara så du vet. :)

2008-11-13 @ 18:29:56
URL: http://hoshi.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0