Helg igen...

Helg igen... värst vad tiden går... galet. Ibland känns det som att man inte hänger med alls. :p

Iaf, i Fredags så spenderades kvällen i K-valley. Det var kul o skönt att åka hem till mamma o pappa lite, och sedan också vara i Betel på fritidsgården. 
Hade med mig en kompis från stan, som kyrkan hade frågat om han kunde komma.
Kvällen blev mycket lyckad med mycket skratt och glädje,vad mer kan man begära lixom? =)
Min kära vän lyckades väldigt bra att fånga barnen och ungdomarnas uppmärksamhet. Som var nästan som ljus,mot vad de brukar vara. haha..
Alla var nöjda och glada, och vi åkte sedan hem till staden igen.
Lördagen spenderades på dagen hemma, hjälpte min kära tant lite med olika saker. En vän kom och hjälpte oss med lampor som sitter väldigt högt upp.
Kvällen bestog av soft häng hos en kompis, lite film och våfflor... väldigt gott faktiskt. =)
Sedan drog jag ut och fälta lite på staden, regnigt och tråkigt, men folk man känner träffade man iaf. Lite småsamtal med folk, och man kände sig trött men samtidigt glad när man väl gick hem.
Söndagen (idag) började med att jag gick till pingstkyrkan med två vänner... det var riktigt bra där. Gillade det. Så fler gånger kommer det bli till den kyrkan.
Eftermiddagskaffe på Nilsson´s. Och sedan soft häng hemma, lite kvalitets tid, nåt man behöver ibland.
Kvällen innebär att jag ska troligtvis iväg och träffa lite vänner.
Imorgon kommer jag fortsätta mina konstiga dagar på Lernia. Känns lite sådär, men det går säkert bra. Känslan kanske ändras under tiden..




Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan! Receptet finns under fliken egna recept! Bakar för fullt här, hehe! Vi mår bara bra å hoppas du gör detsamma!

kramar

2008-11-12 @ 18:03:23
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0