Gå ut i mission - helg

Jag åkte till Blekinge i lördags med några, för att möta upp lite andra. Det var på en konferens som Gå ut i Misson hade. Jag var inte alls pepp när jag åkte ner dit. Men kan säga nu i efterhand. Det var sååå värt resan! Helt underbara timmar där nere, i alla små hålor av samhällen.
Jag åkte ner för att vara med i lovsångsteamet. Åh, så kul vi hade. Vi levde verkligen på scenen. Vi levererade från Gud. Amen till det! =)

Jag har gjort min barbota-debut för året!!  Så skönt att gå barfota ute. Jag var barfota på Shalom Second Hand, Apoteket, Maxi, Miljöhuset. ja.... på stan helt enkelt. =)
Nu börjar sommaren kommma! =)


Lite bilder från oss i teamet.

 

Love /Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0