T

Dagarna går...

Mycket kan nämnas, mycket kan det tigas om.

Jag väljer att nämna några saker:

Torp och Örebro - träffade kusiner o släkt. Underbart fint! =) 
Höckhult - Barnkalas, där barnen fick av sin glädje åka traktor. (lättroade?)
Vänner - Att man får tid tillsammans med vänner som det är länge sen man träffade eller pratade med. Det är glädje. 
Vänner - som man träffar ofta, men har fruktansvärt kul tillsammans med. Det är glädje. 
Har kommit på att det finns ett ord jag inte kan säga... Reflexväst. Egentligen, hur svårt kan de vara? haha.. Men näe...svårt.

Just nu är jag sjukt trött. Orkar inget. Orkar inte ens hålla leendet ibland inför mina vänner. Orkar inte en träffa mina vänner.  hmmm..... illa. 



Dagarna går och jag följer med... 

Love /Tessa - förundrad och frågande.
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0