Morgonkaffe är guld i munnen.

Kaffekoppens sista dropppar är snart uppdruckna. Jag har haft min lilla filosofiska stund.
Snart dags att börja att jobba för dagen.
Har förberett i mina tankar en rolig lek med barnen,
 ska bli riktigt roligt att se hur de reagerar på det.
Men det ska bli kul att träffa dem igen efter detta vinter uppehåll.
Men innan jag åker iväg, så ska jag hinna med detta.

* Förbereder en handlarlista.
* Skriva några viktiga mail.
* Väntar på att den där montörkillen är färdig med handfatet,
så jag kan bli själv i lägenheten.
* Betala räkningar.
* Plocka ihop väskan inför jobbet.
* Ringa ett viktigt samtal.

Men stor glädje är det ändå, att jag var inne på facebook samtidigt som Jennifer. :)
 Det var så länge sen vi pratade...


Love /Tessa - ny dag, nya möjligheter. Jag har träningsvärk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0