livet

återigen veckor sedan jag skrev.

En del har hänt. Men mycket kul. =)  Alla barnen är riktigt go.
Jag har också hunnit och bli sjuk... så helgen var en lugn och softar helg, gäller och passa på när man är ledig.

Kom på att man ska ju rösta nu snart, så det är väl dags att ta sig i kragen och gå till stället och rösta, eller ja, jag tänker förtidsrösta. 

Haft den årliga veckan då släktingarna från Luleå har varit på besök. 
Det har bjudits på skratt, middagar, härlig gemenskap, speedway mm. Det är något av de bästa på året.. när dessa människor kommer ner. =)  I år var det roligt för att just "kärn"familjen var det som kom ner.
 Absolut vill man ju gärna träffa de andra där ifrån Norr.. men denna gången blev de bara 4st. 
Men vi har haft roligt. Saknar dem faktiskt.

Saknar även min syster. 

Människor runt omkring mig säger saker som är bara random och inte till mig, men som får mig att tänka lite extra på saker och ting. Saker jag kan bli sjukt trött på eller bara förvånad över. Saker jag kan bli väldigt glad.
Ja, de är mycket...

Måste ta mig en kväll och ringa lite samtal. Människor som ringt mig, som inte bor i närheten här, och man behöver lite ledig tid till att kunna ringa, för att det var så länge sedan man hördes av.  

Ber Gud, Ge mig styrka, ge mig mod. 

Love /T.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0