en liten uppstaplad uppdatering..

Tessa har lyckats med sedan ca.1,5 vecka sedan....

* Gått in i en glasdörr på Mc Donalds. Så jag fick en liten lätt hjärnskakning.  =)  haha... så klantigt och dumt det blev, men ack så roligt. Kunde i alla fall gläjda massa andra människor. :P

* Varit och lyssnat på Göran Skytte i den ny invigda svenska kyrkan.

* Haft en filmkväll med en kompis.

* Pratat i telefon, rekordtiden är slagen...

* Klippt en kompis hår.

* Träffat lite människor som var länge sedan jag träffade.

* Inte sovit så mycket,för att det är någon som har ett konstigt nöje att gå och knacka på dörrar mitt i nätterna.

* Träffat mina föräldrar lite.

* Varit och sjungit lovsång i kyrkan. Amen!

* Jobbat

Och en massa annat..........

Det vankas bröllop!! ja, ett höstbröllop. Vilket ska bli väldigt roligt och mysigt.  =)
Samuel min kära kusin eller som ibland faktiskt känns som en storebror för mig,
 ska gifta sig med sin vackra Petra.

Over and out.



Love /Tessa



Kommentarer
Postat av: Snövit

Andra gången gillt!

2010-10-20 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0