helt otroligt


Har också upptäckt att Glass,Banan och Ostkaka är väldigt gott! =) haha...



Haft besök i olika omgångar. Mysiga stunder, där skratt och glädje fyllt min lägenhet. Glädje! =)
Även härliga telefonsamtal har gett mig glädje och stort leende på läpparna! =)
Säger bara namnet ESTER!! :P



Har läst i tidningen om att det ska komma asyl-sökanden till Kristdala, med början nästa vecka.
Hela 85stycken ska det visst komma och bosätta sig i Kristdala.
Skitbra tänkte jag, det blir bra för affären mm, som finns där.
Då behöver man inte höra om att folk gnäller på att det bor för lite folk där.

Men det är chockerande hur människor därifrån och andra reagerar så djupt med en hatisk
och nästan faktiskt rasistisk åsik.
Eller jag skulle nog vilja kalla det rasistiska ord.
Jag känner att jag blir verkligen INTE stolt eller glad över att kunna säga att jag är från Kristdala.
Jag känner också att nu visar människor sitt rätta ja, vad de har inom sig.
Det visar i texten, en sida man kanske inte trodde fanns. Men ack så fel man kan ha.

Jag tror på att man kan och ska ge ALLA människor en chans. Är inte det lite meningen?
 
Love/ Tessa


Kommentarer
Postat av: hansiw

coolt med inflyttningen, det var en nyhet! kul!

2010-11-10 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0