så är de ibland.

Ibland slår ensamheten in sitt faktum.
Ibland tycker man de bara är så skönt att ha en hemmakväll själv.
Ibland tycker man kanske att det är lite jobbigt.

Men faktum är att jag tror att man måste ha en kväll lite då och då, där man är själv, och tänker och läser, ber, lyssnar på musik, ser en film. Ja... du fattar.
Man får lixom rå om sig själv lite tillsammans med Gud, om man nu vill det. :)

När jag är själv, lyssnar jag mycket på lovsång. :) De för mig glad och ger mig en inre frid. :)

Men visst, ensamhet är inte alltid så kul. Man kan sakna sina vänner, familj och annat löst folk runt omkring en.
Visst jag saknar att få sms eller telefonsamtal, om vad som hända skall, och om man är med på de eller de. 

Har jag försvunnit in i sommaren, fast helt själv? 
Hjälp, tänker jag isf. Då måste jag göra något åt de...

Love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0