Födelsedagen 26maj

Tiden går fort när man har roligt. Brukar de ju heta. O guess what.. de stämmer väldigt bra! :)

Jaha, 2 veckor o någon dag så där hit o dit,har gått sen jag skrev.
De innebär att jag har hunnit fylla år, fira kusin som tagit studenten, varit på kryssning och över i Helsingfors.

Men tänkte blogga lite om händelserna för sig. Så då börjar jag ju med födelsedagen.

25år.... tiden även i detta fallet går fort. Hmm..de roliga är att många har åldersnojan åt mig. O typ beklagar att man blir gammal. MEN då tänker jag, man gör de väl inte värre än vad de är?? Varför behöva känna sig gammal, när man kan ha lika kul???

Så ja, iaf. På min födelsedag hade jag kalas,för den som ville komma. De kom lite folk! :)
Kakor o tårta stog på menyn.  Kubb och krocket och Hjärnsläpp spelades. Det snackades från bord till bord till bord..... med andra som Lyckat och trevligt!! :)

Här kommer lite bilder.
  
  
 


 Tack för att ni kom och gjorde min dag extra minnesrik!! :) 

LOVE / Tessa

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra med lite uppdatering! Så man vet vad man missat :). Såg ju ut som en fin födelsedag. Kram från hon med gulmålade naglar

2010-06-13 @ 18:29:04
Postat av: Tessa

Ja precis Sara. De är ju de du ville... :P

Kram till dig med de fina gulmålade naglarna!

2010-06-15 @ 18:30:44
URL: http://tessrrw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0