its been awhile..

NU var det ett tag sen jag skrev här...  som alltid för varje gång jag skriver känns det som.

Men iaf... mycket har hänt sen dess.
De har varit lite kalas, fiske, mopedåkning (ganska kul ändå), Japan-möte, mys med mor och far, bio, sagan om ringen, sagan om de två tornen, grillkvällar, skrattat så mycket att jag fått ont i magen och tårarna flödat, fikat,börjat använda mitt ena prisentkort, ja de finns massa....

Men nu är jag på plats, på mitt nya jobb! Barn och Ungdomsledare i Svenska Kyrkan är mitt jobb.
 Känns väldigt kul och spännande.
Idag när jag var på jobbet, planerade lite, och bläddrade massa gånger i olika kataloger för tips och idéer till pyssel. Och läsa i olika böcker, för att kunna ha tips vad man ska för andakter, vad man ska läsa ifrån,
vad man ska lära ut osv.... 

Det kändes väldigt bra! Jag är taggad.
Ska bara se mig om efter lite saker, så är jag ännu mer taggad. Gött det!:) 


Har även fått ett väldigt fint kuvert på posten. En inbjudan till bröllop! Roligt... det kommer bli jättekul tror jag. 



Tackar Jesus för denna möjlighet i mitt liv, få en erfarenhet ännu mer i arbete med barn och ungdomar. Svenska Kyrkan är nytt för mig. MEN kan inte annat säga än att detta kommer bli bra. :) 

Tack o hej, för denna gången. 

LOVE / T
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

gött tessa!

2010-08-25 @ 19:39:34
Postat av: Tessa

Hanna, de är riktigt gött! :)

2010-08-27 @ 22:14:47
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0