Då är du där

  


Längtar, väntar
undrar, söker
hungrar efter dig min Gud.

faller ner och
ber och ropar
önskar att få se dig min Gud

då är du där
för att möta mig
Du är där
för att mätta mig
Du har sett mitt hjärtas begär
min dröm, vill jag ge till dig
helt viss, om att du leder mig
beundrars, förundras, förtröstar på dig
Du min Gud

  



längtar och väntar och undrar...
undrar när man åker tillbaka.
dessa bilder är så fina.
något jag kan sakna och längta efter.
det var kul och bra att få prata lite med Hanna idag,
en resa nu i vinter kanske aldrig så fel. :)



Kommentarer
Postat av: hanna

ah tjena manila vilken galen stad!

2009-09-03 @ 23:10:28
Postat av: T

haha... verkligen.

2009-09-03 @ 23:18:52
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0