en gårdagen.

Inatt har jag inte sovit så mycket. Ångest, varför får man inte sova för? Vaknade med huvudvärken. Inte bra början... men det blir förhoppningsvis bättre ju längre in på dagen som går.



Går dagen var en bra dag.
Hjälpte Magnus att åka runt till alla skolor i Ohamn och sätta upp affischer.

Sen vid lunch så träffade jag Caroline och Nova. Nova har blivit så stor och är redan 7mån. Galet!
Men det var kul att få träffa och umgås med Caroline igen.. Det var länge sen vi träffades nu.
Så vi hade lite att prata om.  :)

Eftermiddagen var att ta den där tisdagsfikat. Vi var inte så många,trevligt för det!

Beställde ett kylskåp, som jag hoppas på att få på torsdag eftermiddag. Hoppas innerligt.
 Äntligen ett skåp som går tystare.

Kvällen var inte så mycket händelser. Städade lite och kollade på filmen Casanova. När det helt plötsligt knackar på dörren. Jag hoppas till och känner att hjärtat gjort sig en volt. :)
 När jag går till dörren, så ser jag ett ansikte tryckt mot glaset, och ett stort leende. Eller mer flin kanske.
Då var det Adam som gillade att skrämmas.... you´re ass... hahaha... :P
Han kom in en stund och käkade choklad och efter en mindre stund var han iväg.

Jag har kommit på att jag allt för sällan bara umgås med någon sådär bara. Mer så borde det nog vara.
Att träffa Caroline var så himla kul, det var ju också för att jag kollade vad hon gjorde på dagen.

Måste försöka träffa lite andra vänner som jag inte träffat på mycket länge. Skärpning... :)

/Tessa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0