Uppsala-vistelse

Nu sitter jag i bilen hem från Uppsala. Och är med ett leende s läpparna jag har när jag tänker på de 24h jag spenderat där. :) Timmarna har inneburit träffa folk som man känner sen länge tillbaka. Träffat kusiner,min syster,faster o farbror. Och massa annat folk. Sova på hotel var ju inte fel de heller. ;) Gå en runda på stan och handla lite i vissa affärer medans andra affärer var bara ögon shopping. :) Men I love that city! Även att jag denna gången fick gå som "halta-Lotta",efter i torsdags,när Adam o jag gick ut till Ida. Så gjorde jag något med min fot. Så nu är den värdelös o gör ont. Och jag haltar. Igår när vi kom upp till Uppsala,så blev slutet av mötet. Men när jag stog där i lovsången,Och förbönen. Så var det gripande att se dessa unga ungdomar (då menar jag i åldrar 13-15år framförallt) vara så hängivna och vill ha mer av Gud i deras liv! Det är mäktigt på sitt sätt faktiskt.:) Lite kort kan komma upp senare. Btw,första gången jag bloggar från min mobiltelefon! /Tessa-bloggar från bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0