Ett Ica besök.

Igår gick jag och handlade. Självklart då på Ica. :)
Men redan när jag gick så kände jag på mig att det skulle bli ett litet annorlunda besök i butiken. Eftersom Anna och Emmelie var med mig.
Vi hade tänkt ut att handla in så vi kunde göra varmsmörgåstårta. :)
öhh.. ja, Ni som känner dessa två tjejer... vet ju bara hur det kan sluta... haha

Emmelie flum,galen som alltid med sina breeeeda Kristdaladialekt när hon är i närheten av samhället.
Annapanna, som också kan bree på väldigt bra. O där gick vi o handlade.
Jag tog en scaner för att det skulle gå lite snabbare. Det var ganska mycket folk i affären. Men Emmelie glömde hela tiden att jag har gjort det. Så ja,efter lite tjat o gnat så fatta hon nog vinken. ;)

Träffade på Cim. Han var som vanligt.. Och han hade med sig Marcus, vilket var väldigt länge sen jag träffade. Han hade förändrats lite. Men lika ödmjuk och snäll som allitd. :) 
Anna hade inte träffat honom sen de slutade 9:an, så ja, jag vet inte... men det var nog ett glatt återseende. :) hahah.. verkade så iaf.
Vi snackade om en bilolycka som M hade varit med om förra veckan. Killen hade änglavakt inget snack om saken alltså.. helt otroligt att han klarade sig utan en skråma!!

Sen blev det då varm smörgåstårta och spelet Ligretto! KUL! :)

/Tessa - Hade en kul kväll med kusin o syssling helt enkelt

Kommentarer
Postat av: annapanna

en toppen kväll!! =) haha ni trodde jag spanade in marcus och att jag skulle gå in i glasväggen, jag som bara skulle ta en "dramaten" korg!! haha.!!

2009-10-29 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0