skolan igen..

Nu har jag då läst två dagar på skolan. Har varit väldigt trött efter dessa dagar, somnade faktiskt på soffan i eftermiddags. hehe... men de hör väl till, när man börjar på nytt igen. Lite spänning inför första dagarna..
Men jag känner mig peppad och glad för att jag satt i gång med lite kurser och studier.
Har ju nu iaf fått en liten plan för vad jag vill utbilda mig till. Om inte något annat händer. :P

I kväll kom en gammal vän och titta in hos mig. Första gången han var här. Han har precis flyttat tillbaka till K-vally. Det var flera år sen vi satt o umgick lite o snacka. Visst vi träffades under jul o så. Men inte själva. Så det var verkligen kul. :)
Snacka lite gamla tider med olika vänner och så. hehe.... man har ganska så mycket gemensamt när man växt upp med varandra och är dessutom släkt. För då umgås man ännu mer. (iaf i våran släkt :P )

Det är skönt att man har familj, släkt och vänner. :) Älskar er alla.


Kommentarer
Postat av: Anna

hej tessa!!

hehe trött jo du de hör ju liksom till skolan, jag blir trött bara jag ser byggnaden.!! hoppas de går bra för dig..=) såg att du hade hittat min blogg..kul du och jossan är nog dom ända som läser de i så fall..skaffade den mest för att jossan vill de, så hon kude läsa mer vad som hände i mitt liv men nu när jag skriver så upptäcker jag att de är ganska skönt att skriva av sig lite då och då..hehe

hörde att ni skulle till uppsala i helgen. hoppas ni får de toppen hela familjen!! ha de gutt.kramar

2009-01-16 @ 16:52:13
URL: http://annaablixt.blogg.se/
Postat av: debbi

vaa ? har du flyttat tbx till kdala? :O :)

2009-01-16 @ 18:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0