Nice days..

Okej, nu är det dags att ta sig an denna bloggsida igen och skriva lite. :)  i mellan åt gångerna jag nyser.

Tänkte sammanfatta lite av mina senaste dagar.. har varit mycket,människor och åkande hit o dit känns det som.
Men i måndags så var jag och "jobbade" på dagen först. Sedan direkt till K-valley för att käka lite mat hos mina föräldrar och få träffa mina småkusiner och faster o farbror. Väldigt trevligt måste jag säga!!
Efter att jag segat lite där hemma i lövhyddan. Så gick jag till Emmelie som hade lite 20-års kalas med oss i K-valley gänget. (Alla var inte hemma, men några iaf..)  Det började ju då med att jag kom 1,5 timme senare än vad det var sagt. haha... typiskt. Men de gjorde inget. Hade mest missat maten tillsammans.
Sen hängde vi i huset, där elen la av och det började bli lite kallt. Vi hade lite brist i tankegångar på vad vi skulle göra. (tanken var att vi skulle spela lite tv-spel eller nåt) men det fick bli charader istället. Manne var goast! :)
Men sen blev det pussel!!! KUL o MYS! de stunder jag var med. haha....

Tisdagen började med att jag försov mig. hmm... haha...well, well, jag hann iaf göra mig iordning precis. Sen bar det iväg till Kalmar med Mom o Dad. För att åka till min morbror o moster! Äta mat och fika och träffa kusin med barnen. KUL o MYS ännu en gång! :)
Efter några timmars gemenskap så bar det iväg mot K-valley/Oskarshamn.
Jag droppade av i mitt hem. Kom hem, började elda i min öppna spis och få värme....
Sen dök Manne och Johannes upp. Soft häng, skönt o trevligt. Under kvällens gång så blev det film. Disneyfilm. :)
Och sen hemfärd för grabbarna och läggdags för mig. Sent som vanligt blev det.

Onsdag (idag) började dagen med att gå upp ganska tidigt, sen fara iväg till Västervik med Mom. Jag skulle till min läkare. Tog sin tid på sjukhuset, men väl från stället, åkte vi hem direkt.. jag åkte direkt till "jobbet" o tjöta lite med dem. Sedan hem o elda återigen. :)
Nu är de lite väntans tider. Ska nämligen gå på IKO´s hemma match ikväll, mot Leksand. :) Swweeeeeet. :)
Ser fram emot detta fakiskt.

Så återstår o se hur det går på matchen... Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0