1:a delen av Uppsala-weekend.

Igår eftermiddag bestämde jag mig för att åka upp till Uppsala med mina föräldrar och farmor.
Snabbt packa ihop mina grejer, och sen dra sig iväg....   Well, resan tog precis 5 timmar, med två stop. Lite segt att åka bilen... men det är ju bil iaf. :)
Well, de började med att vi åkte till min farbror o hans familj, för att lämna av farmor. O fika lite smått. För att sedan åka hem till syrran o Jennifers lägenhet för att sova. Men de slutade med att alla vi fyra i bilen och Jennifer och Josefine (syrran) sov hos min farbror o dom också. Så vi var 10personer som knökade ihop oss i en 4:a. :) Mysit och gläjde. :)
Så idag då, (lördag) gick nästan alla upp för att sjunga och fira min farbror, som fyller 43år.  Jag kom upp efter en liten stund. hehe...
Och sen drog pappa, jag och Jennifer till Gränby Centrum, skulle kolla lite smått i affärer.. vi träffade lite andra släktingar där me. Denna stad alltså, släkten kryllar överallt, känns det som.
Sen eftermiddagen har jag spenderat tid med att plugga, kolla på hockey (IKO- VÄSTERÅS) Dock förlorade IKO, tråkigt.  Men det var ändå kul att se matchen. Hade ju tänkt att gå dit om jag inte farit iväg.
NU så här på kvällen, så väntas middag. Sen kanske jag ska dra och kolla på innebandy A-laget. Sen vet jag inte så mycket mer.... :) hehe..
Tar det som det kommer.

Men aja...
 Ni läsare får ha en skön lördagsafton!!

Kommentarer
Postat av: mirjam

tja! vad trevligt med en uppsala resa så där lite spontant! hoppas hela släkten där uppe mår bra!! kram kram från oss i örebro

2009-01-18 @ 17:42:43
URL: http://famwirzen.blogspot.com
Postat av: Jona

Jag kan inte riktigt få ur skallen att ni fikade i Nävekvarn???



Jag menar, det måste finnas bättre hålor att gräva ned sig i.

2009-01-18 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0