skriva rubrik är tråkigt.. :P (är dålig med rubrikerna...)

Hejhopp.

Ibland blir man bara trött...  Helgen har varit väldigt bra på många sätt. Absolut, haft mycket kul. I lördagskväll så skrattade jag så mycket, så jag fick så ont i magen, och tårarna bara flödade ner. :)
Men samtidigt har jag hela tiden sen fredag morgon, haft fruktansvärd huvudvärt. Riktigt jobbigt. De släpper inte hur jag än bär mig åt. Så jobbigt. Hoppas verkligen att det släpper snart...orka ha massa huvudvärk..

Annars känner jag just nu i denna stund, att jag är glad att jag har vissa människor i mitt liv, men saknar också några väldigt mycket.  Men samtidigt är jag bara trött på allt och alla..  Vissa dagar är verkligen så himla sega, idag är en sån dag, och då blir allt bara jobbigt.  :(


En låt som är ganska så sorglig, men ändå en bra ballad.  (hoppas det funkar...att se den)
http://www.youtube.com/watch?v=4_tyCXYibZE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0