lite jul, lite bilder, lite text.

 

       
3kort av alla familje/kusin/svåger/svägerka/mödrar med sina döttrar - kort. :)

 Jossa gillar att leka med katterna.

       
Slapphänget innan famljen Wirsén och farmor lämnar Uppsala för denna gången.
Vi kollar på Johan o Ericas Bröllop då jag var 3år och brudtärna med 2 andra 3-åringar.
Och lyssnar på farfars tal. Då han berätttar om en man som fikar hemma hos honom.
Hans tankar om bröllop och äktenskap var: "Att om jag ska gifta mig med en kvinna, så ska hon vara ful. För då får jag iaf ha henne ifred. Och de gör inget om hon går iväg". Så var den typ...
Skitkul o höra farfar berättar detta med sina goa röst och breeed kristdala dialekt. Underbart kul. :)


Riktigt sköna och goa dagar under jul i Uppsala! Gillas verkligen.
På vägen hem åkte även då in till faster i Nävekvarn, träffade några stycken där. Mys!

Kul också att alla sitter uppe på nätterna och kollar på film.... 



/Tessa


Kommentarer
Postat av: faster erica

;)) -Ha,ha <3

"HÄRLIG SUMERING AV 2009 ÅRS JUL" i Uppsala! ;))

Håller med föregående talare/skrivet av tessan!<3



BLESSLOVE & ETT GULDKANTAT 2010 TILL DEJ TESSA

-----------------JESUS ÄR BÄST---------------------

2010-01-01 @ 14:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0