Oh my God!

Nu har jag varit febrig i tre dagar.. och de är verkligen seegt. Man orkar ingenting.
Men så ikväll, när jag tänkte tanken att sitta och kolla på Allsång på skansen. (de är lite mysigt.. :)
Så fick jag för mig att kolla in på Livets Ords hemsida,strax innan Allsång började.

Det är vecka 30, vilket innebär att det är Europakonferensen. Det gillas!!
Jag är uppväxt med att åka dit på sommaren, och vara en bland många tusen som
gick på möten och tar del av vad det har erbjuda.

Denna  veckan är jag ju dock  tyvärr inte där. 
Men man kan ju i teknikens värld följa deras möten och samlingar. :)

Så när jag kollade runt lite och såg ett liten film av Arash & Arash med Ulf. haha... Ulf är go han.. han hälsar verkligen på alla! :)

Men iaf... när jag satt där och surfade, så insåg jag att kvällsmötet hade börjat. Så jag klickade mig fram till live-sändningen... och kvällsmötet var igång.

De var lite småroliga karlar som var framme och pratade om diverse saker innan just predikan kom. Predikan hölls av Carl-Gustav Severin. Han är bra!! Han har humor i predikan, så de gör att det är kul och lätt att lyssna på honom.
Men de han sa var viktigt. Han uppmanade oss människor att vara mer frimodiga i våran tro! Tänk, det är nog något många bör tänka på. Och att vi inte ska vara så komplicerade... tänka komplicerat m.m.. utan vara mer som barn. Barn är frimodiga i vad de säger och tänker. Vara så med Jesus i tanken. Vad kan gå fel??  :P

De var gött iaf... så det var verkligen kul att höra predikan. De gav mig en uppmuntran.
Jag uppmanar dig att ta tiden och lyssna på mötet.

www.livetsord.se
 och klicka dig vidare till kvällsmötet den 27juli, kolla även in Arash och Arash.

Be Blessed!

Love / T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0