Hemskt!

http://www.dn.se/nyheter/varlden/doda-i-tyfon-pa-filippinerna-1.961535

Detta är så hemskt! Fick reda på av min vän Narola idag hur läget var...  (tur att hon finns o kan uppdatera mig lite.. ;)

Vetskap om att man har vänner som har kan vara döda, eller bara få gå i genom detta. Det är jobbigt.

Några vänner har skrivit att dom är okej, efter allt som hänt. Men också att dom har massa vatten i huset.

Hus jag har varit i, hus som jag har sovit och bott i. Det är med en jobbig känsla man sitter här hemma i sverige och läser detta.  Man vill ju hjälpa dem så gärna. Men just allt jag kan göra är att tänka och be för dem.

Det är med tårar i ögonen jag ser detta.  Jag ser gatorna framför mig, och husen.

/Tessa


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, en jättekram till dig!!

Vet inte mer vad jag kan säga förutom att du finns i mina böner.

2009-09-29 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0