En bra vecka hela veckan!!

Dagarna i veckan har spenderats mycket med syster, mamma o kusin. Karlssons i Högsby, Affärer, Fika, Snack. Mycket kul! :)

Min helg började redan i torsdags eftermiddag. När min kära vän Ester kom på besök!
Mötte henne vid bussen, där vi hade ett kärleksfullt och tårar i ögonen stund. :)
Efter blev det fika på stan. O prata o snacka ikapp lite saker. :)

Kvällen blev hemma hos mig, där även en dos av Boréns bröderna härjade. Och Maggen kom en stund. Kina-schack och kanelbullar och skratt blev en del.

Fredag var en härlig dag, när vi åkte iväg en sväng och hälsade på en familj vid namn Ekerbring.
Sen in till stan, kollade in en "afrikans"-affär. Där jag blev uppraggad också. Störande!
Men iaf, vidare sedan till Pizza planeten, där vi käka pizza och hade kul.
Sen hem och hade en hemma själv, o skratta o umgicks. :)

Lördagen blev en secondhand runda. Något litet fynd blev det allt.
En fika på stan med lite folk.  En lugn eftermiddag som tog följd av middag på Asian house med famljen Wirsén och Andersson. :)
Och kaffe på Monas Café.. o lite snack!

Tänkte att lite bilder kan ju va kul också. :P

  

  

  

  



Okej, det blev en del bilder. Men kul ju!? :)

Må väl!
/Tessa - är glad efter en härligt rolig vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0