Sjukt ont gör det.

Dagen spenderades på Västragård. I regn, sol, och vissa stunder var det båda samtidigt.
Dagen var upplagd såhär att man skulle ut och  göra en vandring med ungarna.
Olika stationer med saker och göra.
Jag, mamma och Emmelie hade en slangbella,och så gällde de att  pricka vattenballonger i hål.
Denna slangbella då... gjord av cykeldäck. Vi sträckte, och så testa vi och skjuta så det blev bra.
De var bara det att när vi sträckte, så sträckte jag ganska så mycket.
Vilket resulterade i senare när jag skulle lyfta upp ett plakatet,
så knaka det till lite. O hej o hå... där stog jag med böjd sida.
Kunde inte sträcka upp mig riktigt. Asont gjorde det. Varje andetag, när jag pratade, gick, satt, allt.
Störande ont gjorde det.
Senare ta de lite lugnare. Tog mig en panodil och gick och vilade i en säng.
O då blev jag ju varm.... så då efter en stund kunde jag räta upp ryggen. och gå normalt iaf.
Men ont gör det! Vissa stunder svimmar man ju nästan.

/Tessita

Kommentarer
Postat av: sara

vad var det som hände? fattar inte

2009-05-23 @ 09:14:20
Postat av: Tess

Sträckte mig rejält i ryggen.

2009-05-23 @ 10:29:02
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/
Postat av: Simon

Hej Tescha!

Fin liten blogg du har! Första gången här.

Du får inte sträcka så mycket på slangbellor. Nu har du lärt dig det :) KRAMAR - leidecker

2009-05-23 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0